dinsdag 18 oktober 2011


Oekraïne maakt zich op voor het e.k. 2012. Om de straten zo schoon mogelijk te houden worden straat katten en honden op een gruwelijke wijze verwijderd. De beestjes worden vergiftigd en sterven een vreselijke, pijnlijke langzame dood. Andere worden gevangen, neergeschoten met een gif injectie en als men zo'n 40 dieren verzameld heeft worden ze, vaak nog in leven maar niet in staat zich te bewegen door het gif dat hun verlamd, in een mobiel crematorium gegooid waar zij levend verbranden. Deze ongelooflijke gruwel praktijken MOETEN stoppen. Help alstublieft mee om deze petitie te tekenen. En laat iedereen weten wat er is gebeurd als we straks met zijn alle voor de televisie zitten te genieten van de wedstrijden. Voor mij zal het E.K. dit jaar niet hetzelfde zijn, bij elk voetbalnieuwtje zal ik de beelden voor me zien van de poezen en honden die, voor een partijtje voetbal, op zo'n verschrikkelijke manier hebben moeten lijden.

Dit is de link naar de petitie website:

Voor de gene die meer willen weten, en wat ze er aan kunnen doen: hier een website met emailadressen van regering, UEFA, FIFA en de grootste nieuws zenders. De filmpjes op de website zijn schokkend. Als ze jou ook zo aangrijpen, help dan mee om er iets aan te doen!


Inmiddels is het voor vele dieren te laat maar laten we samen zorgen dat we ook nog heel veel dieren kunnen redden!







2 opmerkingen:

  1. Helaas doet het mensen weinig vrees ik. Verder zullen PL en UA zich weinig aantrekken van protesten uit het buitenland vermoed ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vreselijk!!! Die link werkt bij mij niet Claudia. Ik zou graag tekenen.
    Jammer dat je niet vaker schrijft op je blog. Ik lees altijd wel en ik herken zoveel van wat je schrijft. Ik ben ook gek van katten. Wij hebben onze Oreo laten inslapen vorige maand en wachten nu op haar as :(
    Ik las over de spraakachterstand van Kaine. Odette heeft dat ook. Maar ook hier zei de pediatrician dat het vanzelf goedkomt. Ik kijk er toch van op dat engels zo de overhand neemt, ondanks dat ik elke dag thuis ben en NL met haar praat.

    Groetjes Susan (donut van het forum ;) )
    Ik voeg je wel toe op fb!

    BeantwoordenVerwijderen